Kemalettin Mah. Salih Omurtak Cad. Gür İş Mrk. Kat:1 Çorlu / Tekirdağ
    Salih Omurtak Cad. Gür İş Mrk. Kat:1
  • 0282 652 82 72

Sözleşme Hukuku

Sözleşme, iki ya da daha çok kişi arasında yapılan ve koşullarına uyulması yasayla desteklenmiş olan anlaşmalara denir. Tarafların birbirine uygun irade beyanlarıyla yapılan bir hukuki işlem olan sözleşmenin, şekil şartı zorunlu tutulmamakla beraber belirlenen özel sözleşmelerde şekil şartı konulmuştur. Fakat bazı sözleşmelerin gerekli şekil şartlarına uyularak yapılması yasalarca zorunlu tutulmuştur. Mesela, taşınmaz malların satış sözleşmesinin resmi biçimde yapılması zorunlu tutulmuştur. Kaldı ki sözleşmenin yazılı biçimde yapılması anlaşmazlık durumunda ispatı kolaylaştırmak için de faydalıdır. Ortaya çıkabilecek uyuşmazlıkların çerçevesi sözleşmelerin müzakere ve yazımı safhasında belirlenir. Bu nedenle hukuki danışmanlık hizmetlerinin, sözleşmelerin daha henüz görüşüldüğü aşamada alınması, ortaya çıkabilecek uyuşmazlık konularının en azından bir kısmını bertaraf edebilir.

BİZ TALAN HUKUK BÜROSU OLARAK;

Şirket ana sözleşmeleri, ana sözleşme değişiklikleri, iş sözleşmeleri,reklam sözleşmeleri, alım-satım sözleşmeleri, inşaat sözleşmeleri, kira sözleşmeleri ve   daha pek çok alanda gerek duyulabilecek sözleşmelerin hazırlanması,müzakere edilmesi,gerekli düzenlemelerin yapılması,
Taraflarca hazırlanmış olan sözleşmelerin incelenmesi ve gerekli değişiklik ve noktaların düzeltilmesi,
Sözleşmelerde yer alan ve müvekkillerimiz aleyhine haksız bir sonuç doğurabilecek hususların tespiti,
İmzalanmış sözleşmelerin incelenerek isk raporlarının hazırlanması
Ticari sözleşmelerin hazırlanması konularında kurumsal ve bireysel müvekkillerimize danışmanlık hizmeti sunmaktayız.